2020. február 26., szerda

Baráth Viktória: A Főnök 2


Baráth Viktória: A Főnök 2


Fülszöveg:

Ana ​Moreno élete darabjaira hullott. Miután mindent és mindenkit elvesztett, aki számára fontos volt, az otthonát is kénytelen elhagyni. Az albuquerque-i alvilág királynője immár csak egy kis tijuanai kocsma tulajdonosa. Jóval szerényebben él, de ebben a nehéz helyzetben is megtalálta a boldogságot: új barátokat szerzett, jótékonykodik, és úgy tűnik, a magánéleti gondjai is megoldódni látszanak. Azonban egy nap betoppan hozzá egy rég nem látott ismerős. Ana csak úgy szabadulhat meg a múltja sötét foltjaitól, ha elfogadja a férfi ajánlatát. Ehhez viszont kockára kell tennie a saját életét.
Begyógyulhatnak valaha a fájó sebeink? Jóvátehetjük a múltban elkövetett bűneinket? Képesek vagyunk megbocsátani a megbocsáthatatlant? Hogyan léphetünk ki egy olyan világból, ami egykor a részünké vált?
A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Baráth Viktória A főnök című regényének folytatásában Mexikóba kalauzol minket, ahol a jót és a rosszat csak egy vékony vonal választja el. Ezt a határt pedig nagyon könnyű átlépni.

Értékelés:

Szerintem nem kell sokáig magyaráznom senkinek, ha azt mondom, nagyon vártam már a folytatást. 
Igen, miatta. És nem akarom azt mondani, hogy én megmondtam, de én megmondtam. 
Már az első rész befejeztével, hogy a Jófiú novelláról már ne is beszéljek.
Hogy miért? Mert számomra ő az egyedüli Viki karakterei közül, aki meghódított. 
Talán Hannah-t is pont azért nem csíptem, mert Oliver húga... Azt a pasit sosem tudtam megkedvelni, sőt még azt is merném állítani, hogy utálom. 


Maga a sztori számos kérdést vet fel bennem és nem mondom, hogy mindenre megkaptam volna a választ. Sőt azt hiszem még több lett bennem az értetlenség, mint eddig. 

A történet magával sodort és nem hagyta, hogy letegyem a könyvet, de mind csak egyetlen személynek volt köszönhető. Ahol ő megjelent ott élvezettel olvastam a sorokat. 

Ami viszont szívfájdalmam, hogy elmaradt az a bizonyos viszontlátással együttjáró szenvedélyes erotikus jelenet. Nem azt várom el, hogy egy könyv hemzsegjen az ilyenektől, de egy ilyen karakter igenis megkövetelné, legalábbis szerintem. 



Maga a cselekmény felépítése lehetett volna itt-ott kidolgozottabb. 

Ami Anát illeti... Kettős érzelmeim vannak vele kapcsolatban... Sokszor nem tudtam eldönteni, hogy ő egy erős és határozott a jég hátán is megélő nő vagy egy lelkiszegény szétcsúszott valaki. 
Az, ahogy elsiklott az események fölött meghökkentő volt. Ami pedig az alkoholfüggőségét illeti... Hannah-val jól ellennének. 


Akit igazán megkedveltem Rick volt, bár őt már  Főnök végén is nagyon bírtam. 

A vége pedig... Viki csak megcsinálta, hogy haragudjak is rá meg ne is. 

Mind ezek ellenére nem bántam meg, hogy kézbe vettem. Élveztem azt a pár órát, amíg olvastam. 
De ez is egyetlen személynek tudható be még ha rossz nőt is választott. Jobbat érdemelne...
Lehet elfogult vagyok, de én így érzem. 



És még valami, mert ezt nem tudom magamban tartani. 

SPOILER! Akkor olvass tovább, ha már a végére értél! 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ana nem gondolhatta komolyan, hogy egy olyan emberre bízza a gyerekét, aki egy a kegyetlenségéről híres drogkartellt üldöz. Ez számomra logikátlan és értelmetlen, de mindenesetre folytatásra ad okot. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...