2020. március 30., hétfő

Marilyn Miller: A királynő

Marilyn Miller: A KIRÁLYNŐ


Fülszöveg:
Serena ​Salvatore vagyok, és ez az én történetem.
Egy olyan világ részévé váltam, ahol egy szabály létezik: a hűség. Egy olyan világ részévé, amely nem ismeri a könyörületet, ahol mindennap meg kell küzdeni az életben maradásért. Félre kellett tennem az elveimet, azt, aki voltam, hogy azzá az emberré válhassak, aki ma vagyok.
Egy maffiavezér felesége. Szerelme. Társa. Bizalmasa.


Hogy féltem-e? Igen. Hogy akartam? Az már nem számít, mert ezt az életet választottam. Egy maffiavezért. Egy férfit, akibe visszavonhatatlanul beleszerettem. Már az övé vagyok. Az alvilág része vagyok.
Én vagyok A KIRÁLYNŐ.


„Mikor megérint, világok dőlnek romba. De leginkább az én világom erősnek hitt pillérei. Olyan ez, mintha csak ekkor élnék igazán. Mintha az érintése nélkül egy haldokló test lennék, ami a sötétséget vágyja.”

Marilyn Miller újra az alvilág kegyetlenségébe taszítja az olvasóit A vezér c. könyv folytatásában, választ keresve arra, hogy egy hétköznapi nő, hogyan képes az alvilág egyik legmeghatározóbb személyévé válni.

Értékelés:

Egy szerelem, ami a pokol tornácán kezdődött és az alvilág legmélyén született újjá.




Sokan talán azt hihettétek, hogy az írónő már megmutatta a sötét oldalát. Hát nem... nagyon nem.
A királynő nemhogy megütötte a Vezér szintjét, de annál jóval magasabbra is ugrott.





Ez a történet megmutatja, mire vagyunk képesek és meddig megyünk el, ha szerelmünkről van szó.

Marilyn minden eddiginél mélyebbre ránt minket az alvilágba.
Elénk tárja, mit tesz egy nő, hogy megfeleljen egy férfinak.
Megmutatja mire képes egy férfi, ha a szeretett nőt fenyegetés éri.


Összeesküvés, gyilkosság, fájdalom, kín.
Minden érzékünket felperzselő szenvedély, összetartás, család.





"Serena maga az élet, a mennyország, amibe egy magamfajta pokolravaló reményvesztetten kapaszkodik."

Cselszövések, agresszió, súlyos döntések sorozata.

És ez még nem minden. Ez a könyv végigvezet minket az érzelmi skálánk egészén.

Megmutatja, mennyi megoldandó feladattal kerülünk szembe, ha beengedünk valakit a szívünkbe. Ez a történet tökéletesen leírja, mennyire nehéz elnyerni valakinek a feltétlen bizalmát egy olyan világban, amiben Alexander él. Hiába az első rész lezárása a szívek igazi küzdelme csak a második részben kezdődik.

"Úgy látszik, a mi szerelmünknek ebben a világban ára van, amit mi vérrel fizetünk meg."

Alexander jelleme nem puhul el, sőt talán még erősebbé válik, hiszen most nem csak ő áll az ellenségei keresztjében. Tudja, hogy Serenát akkor tudja megvédeni, ha őt is felkészíti az alvilági életre.
És ezt hogyan teszi?
Hmmm... Határozottan célravezetően. Igen. Alexander mindig tudja, mit és hogy tegyen... Mégis van egy pont, amikor összecsapnak a feje fölött a hullámok és elérkezik az idő, hogy Serena megmutassa mit tanult a férjétől.

A történet, amely lépésről-lépésre mutatja be egy új helyzethez való alkalmazkodás lelkifolyamatait.

Marilyn minden eddiginél kegyetlenebb csavarokkal fokozza az olvasás élményét, hogy a tetőpont bekövetkeztében már csak a levegőt kapkodhassuk. Amikor már azt hinnénk kezdenek lenyugodni a kedélyek, akkor bebizonyítja, hogy ebben a sötét és brutális világban nem létezik ez a szó.

"Én kegyetlenségre tanítom, ő érzelmekre."

De hogyan ér véget Serena és Alexander története?




Serena képes eggyé válni az alvilággal? Megbirkózik az akadályokkal?
A Vezér érzései elég erősek ahhoz, hogy igazán közel engedje magához a feleségét?

"Az ember szabályok szerint él. Legyen az saját, vagy a társadalom szabálya. Én viszont... ezek fölött állok. Rám más szabályok vonatkoznak. Amiket a férjem, vagy én hozok."

Ami biztos. Marilyn Miller újra könnyeket csalt a szemembe. És ez nálam mindennél többet elárul.


" Csak addig szeress, amíg szerelmemet belesóhajtom az utolsó lélegzetvételembe..."


A könyv rendelhető:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...