2019. február 6., szerda

Sütő Enikő : Nem lehetsz elég


Sütő Enikő : Nem lehetsz elég


Fülszöveg:
A világom darabokra hullott.
A szívem összetört. 
Sérült vagyok... szerethetetlen.
Nem tudok megbízni senkiben és semmiben.
De együtt mégis mindenre képesek vagyunk.  
A világom újra a feje tetejére állt, és az élet a sötét oldalra sodort.
El kell szakadnom tőle a boldogságunk érdekében. Több dolgot éltem már át, mint a legtöbb ember egész életében.
Ha újrakezdhetném?
Ugyanezt az utat választanám. 
Ezerszer. Milliószor. Örökké.  
Vajon tartogat-e még az élet számunkra közös jövőt?

Értékelés: 
Már nagyon régóta vártam a sorozat befejező kötetét, hiszen Kaden és Brie története nagyon gyorsan belopta magát a szívembe. 
Az ő szerelmük igazán viharos, szenvedéllyel teli, és ezeket az érzéseket a leírt szavak, tökéletesen átadják az olvasónak... Fel voltam készülve egy igazi érzelmi hullámvasútra mégis voltak pillanatok, amiket csak nehezen tudtam elviselni. 
Nem csalódtam.
Sütő Enikő ismét bebizonyította, hogy milyen nagy hatással tud lenni az olvasókra. 
A történet elején sokszor úgy éreztem, hogy ha Brie nem tér észhez hamarosan, akkor szálanként fogom kitépni az összes hajamat, de később be kellett látnom, hogy az írónőnek pont ez volt a célja. 
Volt egy jelenet, ahol azt hittem tényleg befejezem a történetet, ha nem történik valami csoda... De szerencsére a csoda megérkezett Kaden képében és visszafordította a már visszafordíthatatlannak tűnő kapcsolatomat a könyvvel. 
Amikor Brie és Kaden végre egymásra talált, ismét fellobbant közöttük az a mindent elsöprő és mindent felégető vágy és újra és újra elsodorta őket a szenvedély hulláma, amit én ugyanolyan élvezettel olvastam, mint legelőször, mert ami közöttük van az egy igazán különleges kapcsolat, ami a testet és a lelket is kielégíti. 



De mi történt a rengeteg megválaszolatlan kérdéssel? 
Szép lassan választ kapunk mindegyikre, de hogy a hosszú és rögös út alatt Brianna és Kaden ki tudnak-e tartani egymás mellett vagy valahol elszakadnak-e egymástól, azt csak az tudja meg, aki átéli a sorozat utolsó, befejező kötetét, amit mindenkinek ajánlok. 
Éljétek át ti is ezt sokszor lelket gyötrő, majd magasba emelő történetet, mert hiába az érzelmi vihar, a sorok mögött rejtőző mondanivaló minden fájdalmas percet megér.

1 megjegyzés:

  1. A könyv tele van több tucat hibával. Betű többletek, betű hiányok, helyesírási hibák. Az E-könyvből hiányzanak a fejezet markerek. Ilyet még nem tapasztaltam sosem.
    A korrektor Fekete Annamária, talán megérne egy bírálatot a munkája miatt.
    Végső soron a könyv olvasható, de nem tesz jó benyomást a kiadóra nézve.

    VálaszTörlés

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...