2018. március 16., péntek

Sütő Enikő: A szenvedély rabjai - Birtokolva


Sütő Enikő: A szenvedély rabjai -  Birtokolva


Fülszöveg: 

Bár tudtam volna, hogy megismerem. 
Szexis? Jóképű? Vonzó? Igen 
Felforgatta az életemet? Naná 
MInden jel arra mutatott, hogy kerüljem el nagy ívben. 
Connor Greyson. Még a nevétől is lángba borul az egész testem. 
Tudom, hogy messzire kellene kerülnöm. Ő maga a megtestesült szívfájdalom. 
Mégis semmi másra sem vágyom csak rá. 
Hogyan tehetném, amikor megtestesít minden piszkos dolgot, amire valaha csak vágytam.


Fontos figyelmeztetés: 
Egy nagyon szexi, és arrogáns pasi erős szívdobogást, szívritmuszavart okozhat.

Kiadó: Magánkiadás
Oldalszám: 328

Csábító, szenvedélyes, megrázó!


"Ő volt az én esélyem. Megbocsátás minden bűnömre."

Értékelés: 

Ahogy az első, így a második rész borítóját is imádom. Tökéletesen tükrözni Connor és Romina közötti szenvedélyes kapcsolatot. 
Köszönöm az írónőnek, hogy lehetőséget adott, az előolvasásra.
Imádtam újra elmerülni, ebben az igencsak vágytól fűtött, titkokkal teli történetben.
Szenvedély, titkok, izgalom, bajtársiasság, humor, ezek mind együtt alkotják azt a világot, amit az írónő teremt nekünk, az újabb és újabb könyveivel. 
Rögtön az elején bepillantást nyerhetünk a múlt fájdalmas eseményeibe. Megismerhetjük a miérteket, és a szereplőkkel mi is átélhetjük a döntések fájó következményeit... Connor döntésének a következményeit... 



Újra kezdetét veszi a macska-egér játék, amiben még maguk a szereplők sem tudják, hogy ki az egyik és ki a másik. Igyekeznek távol tartani magukat egymástól, de lehetséges ez, amikor ilyen fokú vonzás van közöttük? Az az egy, biztos, hogy minden egyes elválás szívszaggató és fájdalmas űrt hagy maga után. Ígéretek jönnek-mennek, de biztosíték semmire sincs, hiszen nem tudhatjuk, hogy mi történik azon a bizonyos napon... 



Időközben feltűnik a színen egy rendes, kedves és nem kevésbé szexi orvos. Mi történik, ha Ro kétségbeesésében meghoz egy döntést? Mi történik, ha Connor visszaakarja nyerni egykori seggfej énjét? 



Biztosak lehetünk abban. hogy melyik Connor igazi énje? Az, akitől évek óta menekül, vagy, az, akivé  a múltban történtek miatt vált? Esetleg egyik se? Lakozhat érző szív egy ilyen sötét múltú, kemény férfiben?
Connor szemszögét olvasva rengeteg érzelem futott át rajtam, és talán ez a dal adja vissza a legjobban a fejezetek hangulatát.



Ahogy közeledünk a történet végéhez, úgy kezdenek helyre rázódni a kirakós darabkái. Rengeteg mindenről lehull a lepel, fájdalmas titkok úsznak a felszínre... Mégis egyre több boldogsággal telnek meg a lapok... De hiába minden a múlt, a fájdalom még a legszebb pillanatokat is besározhatja...  


A végéről, pedig egyszerűen nem nyilatkoznék...
Az írónő eszméletlen jól ért ahhoz, hogy az olvasót egészen az őrület határáig hajszolja és a legvégén, ahelyett, hogy visszahúzná a szakadék széléről, egy apró pöccintéssel a mélybe küldi... 

Ha szenvedélyre, szerelemre és küzdelmekre vágytok, nem hagyhatjátok ki Connor és Romina történetének folytatását! 

Kedvenc idézetek: 

" Megszédültem, ahogy próbáltam felállni és elterültem a földön. A csattanásból ítélve valami asztalt is feldönthettem. "

" Oh, ha szemmel ölni lehetne, ebben a pillanatban halott lennék. "

" Még nem aludtam ki a dühömet - felelte fojtott hangon, de nem nyitotta ki a szemét. "

" Tudod, nem bánom, amit csinálsz, mert gyönyörű vagy és vonzó, de az este végére nem szeretnék kiterülve feküdni egy hatalmas monoklival."

" - Hát Dylan még egy dolog, mert tényleg elég jó pasi.
(...) - Remélem a mondatod első fele pedig csak költői volt. "

" Különben is, ha azt akarom, hogy Tyson megdugjon, akkor nem fog visszatartani egy kis költözés - jegyezte meg ártatlanul és egy bájos mosolyt dobott felém, én meg majdnem leborultam a létráról. "

" Felnőtt életem egyetlen jó döntése vagy. " 

" Ez nem egy átlagos szerelmi történet. "  






1 megjegyzés:

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...