2019. július 2., kedd

Álomgyár könyvesbolt Debrecen


Álomgyár könyvesbolt Debrecen



Ma ismét az Álomgyár debreceni könyvesboltjában jártam! 

Hogy miért szeretek odajárni? 

 Mert mindig kedvesek és segítőkészek az eladó lányok. 
– Mert rengeteg akciós könyv közül válogathatok. 
– Mert a friss megjelenések rövid határidőn belül elérhetővé válnak. 
– És az egyik legfontosabb, a gazdag kínálattal rendelkező gyereksarok. 

A kislányom is velem tartott. Azonnal bevetette magát a nekiszóló könyvek közé, ahol ki is választott egyet, amit megvásárolva, ő is tovább gyarapította a nyáron olvasandók listáját. 

Hogy milyen könyvekkel tértem haza? 

R. Kelényi Angelika: Barcelona, Barcelona
Anne L. Green: Végzetes csábító
Sienna Cole: Elmejáték



Angelika könyvét már nagyon vártam, mert a csajos regényei közül eddig sajnos még egyiket sem olvastam, de nagyon sok jót hallottam róluk. Izgatott vagyok, hogy végre ezt az oldalát is megismerhetem. 
És persze, ami késik, nem múlik. ;) 

Anne L. Green trilógiájának befejező része, a Végzetes csábító is hazatért velem. 
Eddig sem titkoltam, hogy én már ismerem Olivia és Niko történetének végét, de szerintem mind egyetértünk abban, hogy teljesen más, megszakítás nélkül elmerülni a sorok között. Sőt, talán így még jobban várom, hogy rákerüljön a sor, hisz tudom, a java még csak ezután jön. 




És ezzel a kötettel nem csak a Csábító trilógia vált teljessé, hanem az Anne L. Green gyűjteményem is. 



Sienna Cole legújabb regénye is felkeltette a kíváncsiságomat. Ugyan maga a stílus kissé távol áll tőlem, de azt hiszem ez máris elég bizonyíték Sienna munkásságára, hisz ennek ellenére is érdekel a világ, amit a soron következő könyveivel elénk tár... 


A magyar szerzők könyvein kívül kiválasztottam három külföldi író tollából származó regényt is. 

Kendall Ryan: Szerelem első érintésre
VI Keeland: Egomániás
VI Keeland: Órákon át kívánlak


Nehéz volt választani, mert szerencsére könyvekből nincs hiány. Remélem ezúttal sem fogok csalódni. 

Ezúton is köszönöm a könyveket az Álomgyár kiadónak! 



Fontosabb tudnivalók a boltról:

Cím:
4025 Debrecen Piac u. 49-51.  

Nyitva tartás

hétfő          9:00-19:00
kedd9:00–19:00
szerda9:00–19:00
csütörtök9:00–19:00
péntek9:00–19:00
szombatZárva
vasárnapZárva

Ha további kérdéseid lennének, ITT választ kapsz! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...