2019. augusztus 24., szombat

Elyn Vee N. : Fuck ​you, Hunter! – Cseszd meg, Hunter! (Dirty Souls - Piszkos lelkek 1.)


Elyn Vee N. : F$ck ​you, Hunter! – Cseszd meg, Hunter! 


Fülszöveg: 

„Hunter Blake. Számomra a nagybetűs férfi. A puszta tekintetével sikerült elérnie, hogy megkérdőjelezzem a saját épelméjűségemet. Megragadott, majd bezárt egy kalitkába, amit gondosan kulcsra zárt. De mi van akkor, ha nem is akarok szabadulni? Te jó ég, de szívesen maradnék, a foglya… Egy probléma van. Hogy még pár hónap híján kiskorú vagyok. Ő pedig rendőr. És az apám is rendőr. Ráadásul a főnöke…”

Értékelés

Az írónő, már a történet elején megemlíti, hogy a könyv kliséket tartalmaz(hat)...
Megmondom őszintén ezt a fajta besorolást utálom. Egy sztori nekem vagy tetszik vagy nem. 
Ez egy romantikus könnyű kis történet. 
Miről is szól egy ilyen? 
Van egy lány és egy srác. Egymásba szeretnek. Megpróbálják együtt kéz a kézben átvészelni a sors által nekik szánt nehézségeket. Ez klisé lenne? Akkor kimondhatjuk, hogy az élet maga egy nagy klisé... Szóval hagyjuk is ezt a jelzőt. 


Én nagyon szerettem Hunter és Olivia kapcsolatának történetét. Nem voltak benne olyan falatrengető események mégis azonnal közel kerültek a szívemhez. Nem voltak benne véres jelenetek mégis rajtuk gondolkodtam, amikor félre kellett tennem őket. Könnyű vonalvezetésű, kedves kis sztori, mégis vannak benne mélyenszántó gondolatok. 
Amikor nem vágysz másra, csak el szeretnél merülni egy kedves világban nem is kívánhatnál ennél jobbat. 

Gyorsan lehet vele haladni, mert olvasmányosan van megírva. Imádtam benne a humort és az erotika, amivel Elyn az egészet megfűszerezte csak még kerekebbé tette az egészet. 

A szereplők szerethetőek és akaratlanul is beengeded őket a szívedbe. 

Összességében egy kedves, szerelmes világ részese lehettem, amíg olvastam és kíváncsian várom a következő részt. 

1 megjegyzés:

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...