2019. április 6., szombat

Aly Martinez Hazug ​valóság (Cora és Penn 1.)


Aly Martinez Hazug ​valóság 
(Cora és Penn 1.)


Fülszöveg: 
Igaz: Több mint ezer mérföld távolságból végignéztem a telefonom kijelzőjén, ahogy két férfi megöli a feleségem. És nem tudtam őt megmenteni. 
A haragomat és a gyűlöletemet felhasználva négy évet azzal töltöttem, hogy menekültem az emlékeim elől. Mígnem egy összetört nő okot adott arra, hogy végre megálljak. 
Cora élete kész rémálom volt, de az elképesztő akaraterejével megfordította a helyzetet valami csodálatos felé. Olyan mosolya van, ami a legsötétebb lélekig is eljut. Egyetlen pillantásával az én lelkemet is darabokra tépte.

Hazugság: Csak az újrakezdés miatt voltam ott. 
Hazugság: Halvány gőzöm sem volt, mibe keverem magam. 
Hazugság: Nem tehettem semmit, hogy megmentsem őt.

De ez a helyzet a hazugságokkal: sosem tudhatod, kinek higgy.

Értékelés:

Amikor megláttam a borítót, még nem éreztem túl nagy késztetést arra, hogy elolvassam a könyvet, de a cím felkeltette az érdeklődésemet és a fülszöveg elolvasása után, már biztosan tudtam, hogy meg akarom ismerni ezt a történetet... 

A sztori érdekesen indul... tragikusan... megdöbbentően... De még ezek ellenére sem váltott ki belőlem túl sok érzelmet. Talán azért, mert nem volt előzmény, nem kötődtem kellőképpen az adott szereplőhöz... Viszont a kíváncsiságom nem engedte meg, hogy sokáig félbehagyjam az olvasást. 

Az egész történet a hazugság és igazság között ingadozik...
Jó ideig nem tudjuk, hogy ki, mikor mond igazat vagy éppen mikor hazudik és ezt mégis milyen céllal teszi. 

Vannak olyan helyzetek, amikor jobb, ha elhallgatjuk az igazságot és helyette kegyes hazugságokkal állunk elő, de biztos, hogy hosszú távon is ez tűnik majd helyes döntésnek? 



Nem szeretek negatív kritikát írni, ezért most sem fogok, de tény, hogy ez a történet nem nekem íródott. 
Megvolt benne ugyan a kellő titok és szerteágazó majd egy pontban találkozó szálak sokasága, nekem mégis hiányzott valami. 
Ám ez nem negatív kritika csak egy tény. Egy tény, ami semmit sem von le a történet értékéből. 
Maga  sztori jó és olvasmányos, de a borítón szereplő ajánlásokat ismerve a végén kissé hiányérzetem támadt. 
Nekem hiányzott belőle a tűz és a szenvedély.  


A főszereplőnő, Cora igazán erős karakter. Nem semmi, amit nap mint nap véghez visz és a férfi, Penn... Hát vele sem cserélnék életet az biztos...

Ajánlom azoknak, akik szeretnék megismerni két tragikus sorsú ember életét és találkozását, majd megérteni a miérteket. 

Hogy ezek után kíváncsi vagyok-e a folytatásra? Persze! Hisz az írónő gondoskodott arról, hogy számtalan megválaszolatlan kérdésem maradjon a második részre várva. 
Viszont mindezek ellenére sajnos csak a kíváncsiság az, ami hajt. Továbbra sincs bennem érzelmi kötődés... 


Köszönöm a könyvet az Álomgyár kiadónak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...