2017. december 9., szombat

Sütő Enikő: Nem tarthatsz vissza I.


Sütő Enikő: Nem tarthatsz vissza I.



Fülszöveg: 

„Az életem nagy része szívás volt. A gyógyszerek voltak az én szenvedélyem, de soha nem voltam egyetlen férfi rabja sem. Az nem függőség, ha élvezem minden egyes percét az együtt töltött időnek. Még hogy én rabságban? Hogyan is lehetnék, hisz nem is létezem. Nem vagyok más, csak egy élettelen test, egy mesterségesen megalkotott karakter. Nem lehet valamit fogságban tartani, ami nem is létezik.” 
Megváltozott az életem abban a másodpercben, amikor megpillantottam. Veszély, vágy, tűz kezdett lángolni testemben. Ismeretlen ösvényen haladtam, de minden lépés szenvedélyt, és forróságot ígért. Akkor változott meg minden, amikor rám pillantott, és megláttam szemében a szenvedélyt. Többé már nem akartam az lenni, aki voltam. Valami többre vágytam. Hogy jó e nekem ez a változás? Nos, azt majd az idő eldönti.


Kiadó: Publio
Oldalszám: 80

Magába szippantott, letehetetlen! Imádom! 

" Hidd el nincs bennem semmi olyan, amiért kár lenne!" 


Értékelés: 

Ez az a kezdés, amire egyszerűen nem tudok nemet mondani. Már a legelején magába szippantott és egyszerűen nem tudtam letenni. Rövidségének köszönhetően egy röpke pillanat alatt elolvastam és boldog voltam, hogy azonnal folytathatom, hiszen nálam volt a következő rész. 



Egy férfi, aki sötét múlttal rendelkezik, aki semminek sem érzi magát. Egy lány, akit valami ismeretlen erő vonzza hozzá. Két lélek, akik találkozásuk után már nem tudnak hátat fordítani egymásnak. Kaden eleinte távol akarja tartani magát Briannától, mert nem érzi magát hozzá méltónak. Brianna minden erejével azon van, hogy meggyőze Kadent ennek ellenkezőjéről. 
Kaden küzd, de nem tud távol maradni. Romantikus, szexi felbukkanások, elszólások, randevúk... Egy barátnő, aki ferde szemmel nézi ezt az egészet... és a vége...

Kedvenc idézetek: 

" Szóval, te vagy a menyasszonyom, aki megmentette az életemet?" 

" Sajnos nem nézett ki rosszabbul, mint tegnap, és éreztem, ahogy gyorsulni kezd a szívem eddig egyenletese dobolása."

– A tökéletesség nem bűn, kis Szivárvány! – súgta, és puhán megcsókolt."

" Eszem ágában sem volt arrébb menni, amikor végre volt okom rá, hogy hozzásimuljak."

" Hálás vagyok azért, hogy nem hagytad veszni a semmirekellő életemet."

" De ha választási lehetőséget kínálsz nekem, akkor én téged választanálak!"

" És, ha nekem te vagy a legjobb? - kérdeztem, de nem felelt semmit, csak lágyan megcsókolt."

Az is kevés lenne, ha kiírnám az egész könyvet. Úgy imádom, ahogy van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...