2018. július 10., kedd

Sütő Enikő: Tomboló vágyak


Sütő Enikő: Tomboló vágyak 



Fülszöveg: 

Ő az enyém, és én az övé vagyok. 
Szerelmünk mindent elsöprően tökéletes: az igazi. 


Milla Mills vagyok. Egy átlagos fiatal lány kicsit sem átlagos élettel. Bármit megtennék, még a szerelemről is lemondanék azért, hogy elhagyhassam a várost, ahol felnőttem, és amit annyira gyűlölök. 

De minden megváltozik egyetlen szörnyű éjszaka alatt. Darabjaira hullik az addig kiszámítható életem, és fel kell nőnöm. 

Új életet kell kezdenem és rá kell döbbennem, hogy az egyetlen dolog, amiért érdemes élnem, az a szerelem.
Mason Medsen 
Gyönyörű, szexi, és pontosan tudja, mit akar. Bármilyen nőt megkaphatna, ő mégis engem akar. 
Amikor a múlt titkai felszínre törnek és fenyegetnek, egyetlen célja, hogy megvédjen. 
Az egyetlen jó dolog volt az életemben, és akartam őt. 
Eszem ágában sincs engedni, hogy újra kicsússzon a kezeim közül.

A férfi, akinek már ezerszer összetörtem a szívét. Vajon képes leszek újra meghódítani, vagy örökre elveszítem?

Kiadó: Magánkiadás
Oldalszám: 498

Csábító, szenvedélyes, rejtélyes, kegyetlen! 

"Azta.
Lélegzetelállító.
Százkilencvenhat centi magas, tömény izmot láttam magam előtt."


Értékelés:

Az ember nem tanul a saját hibájából... 
Legalábbis én biztos, hogy nem. 
Hogy miért mondom ezt? Mert a kezembe vettem Sütő Enikő legújabb könyvét... Tévedés ne essék, nem azért mondom, mert csalódtam az írásában, sőt! Megint elrepített egy titkokkal és rejtélyes eseményekkel átszőtt, szenvedélyes és csábító történetbe, aminek a vége, miért is ne, hatalmas pofonnal csattant az arcomon... 




A történet elején megismerjük Milla Millst, aki egy átlagos fiatal lány... Hah! Mintha Enikőnek lenne olyan karaktere. Már az első szavak, mondatok rengeteg kérdést vetnek fel bennünk. 
Egy különös álom, talán megérzés... 
Egy átlagosnak induló nap, ami fájdalmas eseményekkel végződik. És hol van még a történet vége? 
A történetnek ennek a részéről egyelőre nem is mondanék többet. Nem spoilerezek, ezt el kell olvasni! 


Azt hiszem még magamat is megleptem, milyen érzéseket váltott ki belőlem a híres, Mason Medsen. 
Enikő férfi karakterei egytől-egyig a szívemhez nőttek, de Mason... Hát azt hiszem most ő birtokolja a szívem legnagyobb részét. Még éppen csak feltűnt a történetben, semmi különöset nem tett és mégis teljesen leigázott. Azt kell mondanom, megértem Millát, miért lett rabja ennek a férfinak... 
Olvasás közben, szó szerint hallottam a szavait, amiket a fülembe suttog, éreztem az érintését, éreztem az őt körüllengő férfias illatát... 


Milla egy fiatal lány, aki nem élvezi azt az életet, amit apjának munkája miatt élnie kell. Bezárkózik és megpróbálja kizárni az érzelmeket, mert fél mi lesz, ha enged nekik. Végül az egymást követő szörnyű események hatására mégis megnyílik Masonnek. Ó, de még mennyire. Végre beteljesülni látszik, az évek óta közöttük izzó érzelmek sokasága. De mi történik, ha ennyi év után, már több a félelem és mindennap felmerül a: mi lesz, ha kérdés? Ha megjelenik egy másik nő, aki minden egyes alkalommal kétes beszólásokkal fájdítja a szívünket? Mit rejteget Mason? Egyáltalán rejteget valamit vagy túl gondoljuk a helyzetet? 


Enikő történetei sosem szűkölködnek erotikus jelenetben, de olyan szenvedéllyel  képes ezeket átitatni, hogy engem újra és újra képesek magával ragadni. 
És... Hát... Mason... Őt képtelen voltam megunni... 


És a vége? Mint már említettem, fájdalmas, de talán ezt már sokan sejtettük is. De ideje pozitívan nézni a dolgokat! Enikő ad még nekünk pár száz oldal Masont és csak bízni tudok benne, hogy a végén megadja, amiért romantikus lelkem esedezik...

Most pedig jön a kíméletlen és hosszadalmas várakozás... 


Kedvenc idézetek: (hamarosan)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Ella Steel MEGLEPETÉS!  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Na, jó nem húzom tovább az ...